Зв'язок теорії з практикою у процесі вивчення іноземної мови студентами педагогічних училищ засобами інноваційних технологій
Конференція ІМАД ВДПУ ім.М.Коцюбинського :: Ваша первая категория :: Актуальні проблеми сучасної науки та наукових досліджень 2015
Сторінка 1 з 1
Зв'язок теорії з практикою у процесі вивчення іноземної мови студентами педагогічних училищ засобами інноваційних технологій
УДК [378.094.091.33:001.891]811.111 А. Г. Бурківська
Україна, м. Вінниця
Зв'язок теорії з практикою у процесі вивчення іноземної мови
студентами педагогічних училищ засобами інноваційних технологій
Постановка проблеми
Ще понад три століття тому великий чеський педагог Ян Амос Коменський дивувався з того, наскільки в сучасних йому школах вивчення іноземної мови було важким. Сучасна педагогічна практика також не вільна від проблем трьохсотрічної давності. Навпаки, з кожним роком усе гостріше заявляє про себе, оскільки Україна поступово інтегрується в загальносвітовий простір, який для вільної орієнтації вимагає знання як мінімум 2–3-х іноземних мов. Виходячи з цього, зрозумілим є інтерес широкої педагогічної громадськості до нових ефективних методів вивчення іноземних мов, спрямованих на реалізвцію принципу зв’язку теорії з практикою [5,c.87]. Знання іноземної мови є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів молодої людини. Оновлення цілей та змісту навчання зумовлює й оновлення освітніх технологій, що розглядають навчання іноземним мовам як процес особистісного розвитку учня в контексті взаємодії культур. У період невпинного зростання науково-технічного процесу кожне наступне покоління стикається з необхідністю засвоювати все більший обсяг знань.
Аналіз попередніх досліджень
За останні роки тема даного дослідження набирає все більше обертів, оскільки науково-технічний прогрес впевнено крокує уперед та дає величезні можливості сучасним педагогам використовувати у своїй роботі найновіші інноваційні технології. Цим питанням займались такі науковці Даниленко Л.І., Малихіна В.М.
Метою даної статті є обгрунтування тісного звязку теорії з практикою та практичного застосування набутих студентами знань при вивченні іноземної мови, а зокрема, створення мовно-комунікативного середовища засобами інноваційних технологій.
Виклад основного матеріалу
Мова – це найважливіший засіб для людського спілкування, без якого неможливий розвиток й існування суспільства. Розширення та поглиблення міжнародних зв’язків між різними країнами, інтеграція всіх сфер життя робить іноземні мови затребуваними в практичній та реальній діяльності людини. Це стає рухомим фактором економічного, політичного, науково-технічного прогресу людства та суттєво піднімає статус «іноземної мови», зокрема, як предмету навчальної дисципліни і є, також, прямою мотивацією до навчання. Англійська стала найпопулярнішою і наймоднішою мовою в світі, помічницею у спілкуванні з технікою, жителями інших країн, туристами із різних куточків світу і, вважається майже не «офіційною мовою всієї планети». Але, з кожним днем, ситуація змінюється і знання іноземної, зокрема англійської мови стало не тільки стильним, але ще й просто необхідним. Можливостей, так як і методик, для її опанування величезна кількість. Та чому ж для деяких із нас вивчення є настільки важким та нудним? Хтось посилається на «несхильність до іноземних мов», хтось – на відсутність таланту до мов, а проблема полягає лише в неправильному і неефективному способі навчання, ось і все. У всіх є можливість вчити іноземну мову, всі можуть – головне правильно підійти до цього процесу [1, c.14].
Згідно до викладених аспектів, сучасна освіта повинна робити акцент на пізнавальному розвитку студентів, формувати в них не тільки внутрішній мотив, але й стимул до отримання освіти. Головне завдання – навчити студентів не навчатися, а хотіти вчитися. Для того, щоб підвищити рівень пізнавального інтересу, необхідно застосовувати особливий та дуже продуманий підхід до вивчення будь-якого предмету та до системи загалом. Потрібна взаємодія та кооперація всіх освітніх інституцій.
При вивченні іноземної мови, існує проблема, яка «прошита червоною ниткою» впродовж усього навчання – взаємозв’язок теорії з практикою. Вивчаючи іноземну мову у вишах І-ІІ рівня акредиції, а зокрема, мова йде про педагогічні училища та коледжи, програмою передбачено навантаження, більшою мірою, теоретичного матеріалу. При переході від теорії до практики, виникає проблема недостатності годин мовно-комунікативного середовища, яке б давало змогу глибше та досконаліше володіти іноземною мовою.
Оскільки, ми говоримо про практичне застосування іноземної мови у житті, доцільно було б зауважити, що головна мета навчання іноземній мові полягає у розширенні та розвитку мовних комунікативних умінь. Навчатися головою, серцем та рукою – так звучить девіз сучасного заняття. Це значить, що студенти повинні як найбільше застосовувати свої знання на практиці. На сьогодні актуальними є такі форми роботи, які вимагають соціального та кооперативного навчання. У процесі вивчення іноземних мов потрібно використовувати технології, спрямовані на особистісно – орієнтоване навчання [2, c.128].
Процес навчання достатньо непростий, потрібно враховувати всі аспекти та моменти сучасного світу, сучасного ритму життя та характерних йому норм поведінки. Надалі, потрібно розглянути найбільш суттєві проблеми при вивченні іноземної мови:
1. Перфекціонізм. Навчання являється важким для студента, тому що він починає ставити себе в рамки - ідеально знати граматику, ідеально розмовляти, без акценту, писати без помилок. Але такого не буває навіть у носіїв мови. Та він вже не може зупинитися, прослуховуючи нереальну кількість іноземних пісень, продивляючись фільми – з’ являється комплекс «незнання мови».
2. Проблему №1 може допомогти вирішити кваліфікований педагог, але, нажаль, він доступний не всім – в цьому полягає друга проблема.
3. Давайте згадаємо, як ми всі ми не любимо ці нудні граматичні правила у нашій рідній мові, які ми забуваємо одразу. Так ось, англійська не є виключенням – там також приходиться займатися правилами та граматикою і більшість не витримує, припиняючи навчання. Аргументують це відсутністю часу та іншими справами, хоча причина тут одна – не дуже цікава та не дуже корисна практична граматика.
4. Ще однією перешкодою являється те, що ми думаємо на своїй рідній мові і тільки потім перекладаємо слова на іноземну, зіставляємо із правилом та кажемо речення повністю. А це занадто утомливо для людини. Ось чому треба намагатися одночасно мислити та розмовляти на англійській мові. Саме так навчаються говорити на рідній мові діти, вони буквально усмоктують мову, при тому, що ніяких граматичних правил не знають. Теорію вони будуть опановувати набагато пізніше. Можливо, комусь це виявиться важким, але такі методики вивчення англійської існують [5, c.86].
Найголовнішим у вивченні іноземної мови є практика спілкування, а не теорія граматики. У кожного викладача повинні бути свої секрети та вміння навчати. Адже, найважливіше – це знайти правильний підхід до проблеми, який буде максимально розкривати та допомагати долота всі труднощі і проблеми.
Ефективність навчання іноземної мови у значній мірі залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на занятті, від уміння викладача враховувати реальне засвоєння матеріалу кожним студентом та індивідуальні особливості кожного. Методика сучасного заняття з іноземної мови тісно пов’язана з інтерактивними методами. Адже працюємо за підручниками Оксфордського видавництва, які просто насичені такими видами роботи. Розроблення проектів, парна та групова робота, вирішення проблемних питань і ситуацій, прес-конференції - без цього не проходить ні одне заняття. Проте лише підручник не може забезпечити визначеного державою рівня володіння іноземною мовою. Постійно використовуються й інші засоби: робочі зошити, аудіо- та відеоматеріали, книжки для домашнього читання, текстові завдання, тести тощо.
Сучасні тенденції у викладанні іноземної мови в вищих навчальних закладах виражаються у широкому застосуванні нових засобів навчання – мультимедійних комп’ютерних програм (сукупність програмно-апаратних засобів за допомогою яких можливо обробляти та реалізовувати аудіо та відео інформацію). Використання комп‘ютерних технологій при вивченні іноземної мови професійного спрямування відкриває доступ до нових джерел інформації, підвищує мотивацію студентів до отримання та обробки професійної інформації іноземною мовою, підвищує ефективність самостійної роботи, дає нові можливості для творчості, надбання та закріплення професійних навиків [2, c.156].
У процесі вивчення іноземних мов потрібно використовувати технології, спрямовані на особистісно – орієнтоване навчання. В першу чергу, це розвиваюче навчання, інтерактивне навчання, креативне навчання та проектна робота. Викладач усе частіше бере на себе роль радника і помічника, партнера у навчанні. Він використовує свої знання так, щоб показати студентам шлях до досягнення ними вершини знань.
Запровадження мультимедійних технологій дає викладачам можливість розробляти завдання таким чином, щоб вони були максимально наближені до реальних умов. Ці технології дають можливість сворення умов для інтерактивного спілкування, що доволі складно реалізувати в умовах роботи в аудиторії. По-перше, із використанням мультимедійних технологій викладач може подати інформацію в абсолютно новій та ефективній формі, зробити ії більш повною, цікавою та наближеною до тематики, що вивчається. Викладач за допомогою мультимедійних технологій може значно урізноманітнити інформацію та на базі звичайних вправ зробити подачу інформації більш легкою, а подачу матеріалу більш цікаво. Памятаючи, що сьогодні широко застосовується особистісно-діяльнісний підхід в навчанні іноземних мов студентів, викладач має можливість розробити достатню кількість лексичних вправ, щоб зацікавити всю аудиторію студентів. По-друге, з використанням мультимедійних технологій ми можемо розробляти вправи, які розраховані на різні види запам‘ятовування.
Висновки
Ефективність навчання іноземної мови у значній мірі залежить від тісного зв’язку теорії з практикою, а саме практичного застосування набутих студентами знань у реальному житті. Оскільки, ступінь оволодіння студента знаннями, визначається саме тим, як уміло, доцільно, вільно та правильно вони можуть володіти іноземною мовою в іншомовному комунікативному середовищі. А відтак, від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на занятті, від уміння педагога вдало передати та оцінити реальне засвоєння матеріалу кожним студентом та індивідуальні особливості кожного. Тому, методика сучасного викладання іноземної мови тісно пов’язана з використанням інноваційних мультимедійних засобів навчання.
Список використаних джерел
1. Асоянц П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з вико- ристанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. "Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу" (Ніжин, 15–16 жовт. 2007 р.). − Ніжин : Вид-во НДУ ім. М. Го- голя, 2007. − С. 12–17
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Полегонько Т. І. Особливості організації викладання англійської мови за професійним спрямуванням / Т. І. Полегонько // Газета освіти Херсонщини "Джерела". − 2010. − № 6. − С. 7.
4. Фурсова А. М. Інноваційні технології розвитку особистості на уроках англійської мови / А. М. Фурсова // Інноваційні технології розвитку особистості. Серія: Школа майбутнього. – Дніпропетровськ, 2011.
5. Шкваріна Т.М. Інтеграція змісту, форм і методів навчання англійської мови в педагогічному училищі //Педагогіка і психологія професій¬ної освіти. – 1999.-№1.-С. 86-89
6. Шкваріна Т.М. Підготовка у педагогічному училищі спеціалістів з пра¬вом навчання дітей англійської мови //Початкова школа. –2000.- № 4. – С 49-50
Анотація
У даній статті розглядається проблема взаємозв’язку теорії з практикою при вивченні студентами іноземної мови та важливість практичної сторони набутих знань. Наводяться методики сучасного викладання англійської мови, за допомогою яких студенти зможуть оволодіти практичними знаннями та вдало застосовувати їх у реальному житті.
Abstract
This article discusses the relationship between theory and practice in studying by students of a foreign language and the practical aspects of acquired knowledge. The technique of the modern English language teaching, through which students can learn practical knowledge and apply them successfully in real life.
Ключові слова: Зв'язок теорії з практикою, інноваційні засоби навчання, практичне застосування знань, мовно-комунікативне середовище.
Key words: linking theory with practice, innovative learning tools, the practical application of knowledge, linguistic-communicative space.
Україна, м. Вінниця
Зв'язок теорії з практикою у процесі вивчення іноземної мови
студентами педагогічних училищ засобами інноваційних технологій
Постановка проблеми
Ще понад три століття тому великий чеський педагог Ян Амос Коменський дивувався з того, наскільки в сучасних йому школах вивчення іноземної мови було важким. Сучасна педагогічна практика також не вільна від проблем трьохсотрічної давності. Навпаки, з кожним роком усе гостріше заявляє про себе, оскільки Україна поступово інтегрується в загальносвітовий простір, який для вільної орієнтації вимагає знання як мінімум 2–3-х іноземних мов. Виходячи з цього, зрозумілим є інтерес широкої педагогічної громадськості до нових ефективних методів вивчення іноземних мов, спрямованих на реалізвцію принципу зв’язку теорії з практикою [5,c.87]. Знання іноземної мови є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів молодої людини. Оновлення цілей та змісту навчання зумовлює й оновлення освітніх технологій, що розглядають навчання іноземним мовам як процес особистісного розвитку учня в контексті взаємодії культур. У період невпинного зростання науково-технічного процесу кожне наступне покоління стикається з необхідністю засвоювати все більший обсяг знань.
Аналіз попередніх досліджень
За останні роки тема даного дослідження набирає все більше обертів, оскільки науково-технічний прогрес впевнено крокує уперед та дає величезні можливості сучасним педагогам використовувати у своїй роботі найновіші інноваційні технології. Цим питанням займались такі науковці Даниленко Л.І., Малихіна В.М.
Метою даної статті є обгрунтування тісного звязку теорії з практикою та практичного застосування набутих студентами знань при вивченні іноземної мови, а зокрема, створення мовно-комунікативного середовища засобами інноваційних технологій.
Виклад основного матеріалу
Мова – це найважливіший засіб для людського спілкування, без якого неможливий розвиток й існування суспільства. Розширення та поглиблення міжнародних зв’язків між різними країнами, інтеграція всіх сфер життя робить іноземні мови затребуваними в практичній та реальній діяльності людини. Це стає рухомим фактором економічного, політичного, науково-технічного прогресу людства та суттєво піднімає статус «іноземної мови», зокрема, як предмету навчальної дисципліни і є, також, прямою мотивацією до навчання. Англійська стала найпопулярнішою і наймоднішою мовою в світі, помічницею у спілкуванні з технікою, жителями інших країн, туристами із різних куточків світу і, вважається майже не «офіційною мовою всієї планети». Але, з кожним днем, ситуація змінюється і знання іноземної, зокрема англійської мови стало не тільки стильним, але ще й просто необхідним. Можливостей, так як і методик, для її опанування величезна кількість. Та чому ж для деяких із нас вивчення є настільки важким та нудним? Хтось посилається на «несхильність до іноземних мов», хтось – на відсутність таланту до мов, а проблема полягає лише в неправильному і неефективному способі навчання, ось і все. У всіх є можливість вчити іноземну мову, всі можуть – головне правильно підійти до цього процесу [1, c.14].
Згідно до викладених аспектів, сучасна освіта повинна робити акцент на пізнавальному розвитку студентів, формувати в них не тільки внутрішній мотив, але й стимул до отримання освіти. Головне завдання – навчити студентів не навчатися, а хотіти вчитися. Для того, щоб підвищити рівень пізнавального інтересу, необхідно застосовувати особливий та дуже продуманий підхід до вивчення будь-якого предмету та до системи загалом. Потрібна взаємодія та кооперація всіх освітніх інституцій.
При вивченні іноземної мови, існує проблема, яка «прошита червоною ниткою» впродовж усього навчання – взаємозв’язок теорії з практикою. Вивчаючи іноземну мову у вишах І-ІІ рівня акредиції, а зокрема, мова йде про педагогічні училища та коледжи, програмою передбачено навантаження, більшою мірою, теоретичного матеріалу. При переході від теорії до практики, виникає проблема недостатності годин мовно-комунікативного середовища, яке б давало змогу глибше та досконаліше володіти іноземною мовою.
Оскільки, ми говоримо про практичне застосування іноземної мови у житті, доцільно було б зауважити, що головна мета навчання іноземній мові полягає у розширенні та розвитку мовних комунікативних умінь. Навчатися головою, серцем та рукою – так звучить девіз сучасного заняття. Це значить, що студенти повинні як найбільше застосовувати свої знання на практиці. На сьогодні актуальними є такі форми роботи, які вимагають соціального та кооперативного навчання. У процесі вивчення іноземних мов потрібно використовувати технології, спрямовані на особистісно – орієнтоване навчання [2, c.128].
Процес навчання достатньо непростий, потрібно враховувати всі аспекти та моменти сучасного світу, сучасного ритму життя та характерних йому норм поведінки. Надалі, потрібно розглянути найбільш суттєві проблеми при вивченні іноземної мови:
1. Перфекціонізм. Навчання являється важким для студента, тому що він починає ставити себе в рамки - ідеально знати граматику, ідеально розмовляти, без акценту, писати без помилок. Але такого не буває навіть у носіїв мови. Та він вже не може зупинитися, прослуховуючи нереальну кількість іноземних пісень, продивляючись фільми – з’ являється комплекс «незнання мови».
2. Проблему №1 може допомогти вирішити кваліфікований педагог, але, нажаль, він доступний не всім – в цьому полягає друга проблема.
3. Давайте згадаємо, як ми всі ми не любимо ці нудні граматичні правила у нашій рідній мові, які ми забуваємо одразу. Так ось, англійська не є виключенням – там також приходиться займатися правилами та граматикою і більшість не витримує, припиняючи навчання. Аргументують це відсутністю часу та іншими справами, хоча причина тут одна – не дуже цікава та не дуже корисна практична граматика.
4. Ще однією перешкодою являється те, що ми думаємо на своїй рідній мові і тільки потім перекладаємо слова на іноземну, зіставляємо із правилом та кажемо речення повністю. А це занадто утомливо для людини. Ось чому треба намагатися одночасно мислити та розмовляти на англійській мові. Саме так навчаються говорити на рідній мові діти, вони буквально усмоктують мову, при тому, що ніяких граматичних правил не знають. Теорію вони будуть опановувати набагато пізніше. Можливо, комусь це виявиться важким, але такі методики вивчення англійської існують [5, c.86].
Найголовнішим у вивченні іноземної мови є практика спілкування, а не теорія граматики. У кожного викладача повинні бути свої секрети та вміння навчати. Адже, найважливіше – це знайти правильний підхід до проблеми, який буде максимально розкривати та допомагати долота всі труднощі і проблеми.
Ефективність навчання іноземної мови у значній мірі залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на занятті, від уміння викладача враховувати реальне засвоєння матеріалу кожним студентом та індивідуальні особливості кожного. Методика сучасного заняття з іноземної мови тісно пов’язана з інтерактивними методами. Адже працюємо за підручниками Оксфордського видавництва, які просто насичені такими видами роботи. Розроблення проектів, парна та групова робота, вирішення проблемних питань і ситуацій, прес-конференції - без цього не проходить ні одне заняття. Проте лише підручник не може забезпечити визначеного державою рівня володіння іноземною мовою. Постійно використовуються й інші засоби: робочі зошити, аудіо- та відеоматеріали, книжки для домашнього читання, текстові завдання, тести тощо.
Сучасні тенденції у викладанні іноземної мови в вищих навчальних закладах виражаються у широкому застосуванні нових засобів навчання – мультимедійних комп’ютерних програм (сукупність програмно-апаратних засобів за допомогою яких можливо обробляти та реалізовувати аудіо та відео інформацію). Використання комп‘ютерних технологій при вивченні іноземної мови професійного спрямування відкриває доступ до нових джерел інформації, підвищує мотивацію студентів до отримання та обробки професійної інформації іноземною мовою, підвищує ефективність самостійної роботи, дає нові можливості для творчості, надбання та закріплення професійних навиків [2, c.156].
У процесі вивчення іноземних мов потрібно використовувати технології, спрямовані на особистісно – орієнтоване навчання. В першу чергу, це розвиваюче навчання, інтерактивне навчання, креативне навчання та проектна робота. Викладач усе частіше бере на себе роль радника і помічника, партнера у навчанні. Він використовує свої знання так, щоб показати студентам шлях до досягнення ними вершини знань.
Запровадження мультимедійних технологій дає викладачам можливість розробляти завдання таким чином, щоб вони були максимально наближені до реальних умов. Ці технології дають можливість сворення умов для інтерактивного спілкування, що доволі складно реалізувати в умовах роботи в аудиторії. По-перше, із використанням мультимедійних технологій викладач може подати інформацію в абсолютно новій та ефективній формі, зробити ії більш повною, цікавою та наближеною до тематики, що вивчається. Викладач за допомогою мультимедійних технологій може значно урізноманітнити інформацію та на базі звичайних вправ зробити подачу інформації більш легкою, а подачу матеріалу більш цікаво. Памятаючи, що сьогодні широко застосовується особистісно-діяльнісний підхід в навчанні іноземних мов студентів, викладач має можливість розробити достатню кількість лексичних вправ, щоб зацікавити всю аудиторію студентів. По-друге, з використанням мультимедійних технологій ми можемо розробляти вправи, які розраховані на різні види запам‘ятовування.
Висновки
Ефективність навчання іноземної мови у значній мірі залежить від тісного зв’язку теорії з практикою, а саме практичного застосування набутих студентами знань у реальному житті. Оскільки, ступінь оволодіння студента знаннями, визначається саме тим, як уміло, доцільно, вільно та правильно вони можуть володіти іноземною мовою в іншомовному комунікативному середовищі. А відтак, від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на занятті, від уміння педагога вдало передати та оцінити реальне засвоєння матеріалу кожним студентом та індивідуальні особливості кожного. Тому, методика сучасного викладання іноземної мови тісно пов’язана з використанням інноваційних мультимедійних засобів навчання.
Список використаних джерел
1. Асоянц П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з вико- ристанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. "Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу" (Ніжин, 15–16 жовт. 2007 р.). − Ніжин : Вид-во НДУ ім. М. Го- голя, 2007. − С. 12–17
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Полегонько Т. І. Особливості організації викладання англійської мови за професійним спрямуванням / Т. І. Полегонько // Газета освіти Херсонщини "Джерела". − 2010. − № 6. − С. 7.
4. Фурсова А. М. Інноваційні технології розвитку особистості на уроках англійської мови / А. М. Фурсова // Інноваційні технології розвитку особистості. Серія: Школа майбутнього. – Дніпропетровськ, 2011.
5. Шкваріна Т.М. Інтеграція змісту, форм і методів навчання англійської мови в педагогічному училищі //Педагогіка і психологія професій¬ної освіти. – 1999.-№1.-С. 86-89
6. Шкваріна Т.М. Підготовка у педагогічному училищі спеціалістів з пра¬вом навчання дітей англійської мови //Початкова школа. –2000.- № 4. – С 49-50
Анотація
У даній статті розглядається проблема взаємозв’язку теорії з практикою при вивченні студентами іноземної мови та важливість практичної сторони набутих знань. Наводяться методики сучасного викладання англійської мови, за допомогою яких студенти зможуть оволодіти практичними знаннями та вдало застосовувати їх у реальному житті.
Abstract
This article discusses the relationship between theory and practice in studying by students of a foreign language and the practical aspects of acquired knowledge. The technique of the modern English language teaching, through which students can learn practical knowledge and apply them successfully in real life.
Ключові слова: Зв'язок теорії з практикою, інноваційні засоби навчання, практичне застосування знань, мовно-комунікативне середовище.
Key words: linking theory with practice, innovative learning tools, the practical application of knowledge, linguistic-communicative space.
Схожі теми
» ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
» ОСОБИСТІСНЕ ЗОРІНТУВАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
» РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ІКТ
» СТАНДАРТИ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УЧИЛИЩ В УКРАЇНІ
» ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
» ОСОБИСТІСНЕ ЗОРІНТУВАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
» РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ІКТ
» СТАНДАРТИ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УЧИЛИЩ В УКРАЇНІ
» ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Конференція ІМАД ВДПУ ім.М.Коцюбинського :: Ваша первая категория :: Актуальні проблеми сучасної науки та наукових досліджень 2015
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі